top of page
CALL CENTER
מול התחרות הגוברת בשוק והציפיות הגבוהות של לקוחות למקסימום שירות ותמיכה, עסקים זקוקים לפתרון לניהול המוקד הטלפוני.
פתרונות תקשורת לעסקים, כל הכלים במקום אחד.
מערכת לניהול המוקד שפיתחנו עבורכם תוכל לעזור לכם לייעל את פרודוקטיביות הסוכנים בארגון ולהגביר את שביעות רצון לקוחותיכם, להשיג יעילות ברמה הגבוהה ביותר, בצורה קלה וידידותית לשימוש ולתחזוקה.
מקסמו את יעלות סוכניכם, הרשימו את לקוחותיכם והעצימו את העסק שלכם.
קידום קמפיינים
בעזרת הנתב תוכלו להפעיל מענה ייחודי בהתאם לצרכי הקמפיין, ואף להגדיר אפשרות למשלוח SMS למתעניינים
קבלת מידע על השיחות שהתבצעו והעברתו למערכת המידע, ואף העברת השיחות בין כל הצדדים לדואר האלקטרוני
ניתוב השיחה לנציג הרלוונטי, שירותי מענה קולי ואף יצירת קשר עם שיחה שנותקה
אפיון לקוחות
מאגר נתונים סטטיסטי לגבי אופי הלקוחות המתקשרים, אפיון השיחה עצמה, בדיקה ומעקב מה הן נקודות החוזקה שהובילו לביצוע העסקה
שמירה על קשר עם לקוחות
ממשק נוח לשימוש והגדרת שינויים
כלים רבי עוצמה למנהלים ולסוכנים, והכל בלוח אחד.
פורטל מנהלים וסוכנים
הקלטת שיחות
ניהול נוכחות והפסקות סוכנים
ניתוב שיחות מבוסס זמן
הפצת שיחות רחבה (בו זמנית)
IVR עם ניתוב מבוסס בחירה
הודעות מותאמות אישית
דוחות וניתוחים
ניטור ביצועים
תורים מותאמים
הפצת שיחות בסדר מוגדר
חיבור לקוחות המחייגים עם הסוכנים המתאימים
חוויות לקוח יוצאת דופן לא קורית במקרה.
אנו נתאים את המערכת עבורך כל שנקל על ניהול הסוכנים ונמקסם את שביעות רצון לקוחותיכם.
כל שנשאר לכם, להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם
bottom of page