contract-male-sunny-sand-career.jpg

CALL CENTER

מול התחרות הגוברת בשוק והציפיות הגבוהות של לקוחות למקסימום שירות ותמיכה, עסקים זקוקים לפתרון לניהול המוקד הטלפוני.
פתרונות תקשורת לעסקים, כל הכלים במקום אחד.
מערכת לניהול המוקד שפיתחנו עבורכם תוכל לעזור לכם לייעל את פרודוקטיביות הסוכנים בארגון ולהגביר את שביעות רצון לקוחותיכם, להשיג יעילות ברמה הגבוהה ביותר, בצורה קלה וידידותית לשימוש ולתחזוקה.

מקסמו את יעלות סוכניכם, הרשימו את לקוחותיכם והעצימו את העסק שלכם.

קידום קמפיינים

בעזרת הנתב תוכלו להפעיל מענה ייחודי בהתאם לצרכי הקמפיין, ואף להגדיר אפשרות למשלוח SMS למתעניינים

קבלת מידע על השיחות שהתבצעו והעברתו למערכת המידע, ואף העברת השיחות בין כל הצדדים לדואר האלקטרוני

ניתוב השיחה לנציג הרלוונטי, שירותי מענה קולי ואף יצירת קשר עם שיחה שנותקה 

אפיון לקוחות

מאגר נתונים סטטיסטי לגבי אופי הלקוחות המתקשרים, אפיון השיחה עצמה, בדיקה ומעקב מה הן נקודות החוזקה שהובילו לביצוע העסקה

שמירה על קשר עם לקוחות

ממשק נוח לשימוש והגדרת שינויים

כלים רבי עוצמה למנהלים ולסוכנים, והכל בלוח אחד. 

מערכת ניהול מוקד יו טלקום תקשורת בע"מ

פורטל מנהלים וסוכנים

הקלטת שיחות

ניהול נוכחות והפסקות סוכנים

ניתוב שיחות מבוסס זמן

הפצת שיחות רחבה (בו זמנית)

IVR עם ניתוב מבוסס בחירה

הודעות מותאמות אישית

דוחות וניתוחים

ניטור ביצועים

תורים מותאמים

הפצת שיחות בסדר מוגדר

חיבור לקוחות המחייגים עם הסוכנים המתאימים

מערכת ניהול מוקד יו טלקום תקשורת בע"מ

חוויות לקוח יוצאת דופן לא קורית במקרה.
אנו נתאים את המערכת עבורך כל שנקל על ניהול הסוכנים ונמקסם את שביעות רצון לקוחותיכם.

כל שנשאר לכם, להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

הפרטים נשלחו בהצלחה