On the Phone

מרכזיה וירטואלית- מרכזיה בענן

מרכזיה וירטואלית הינה מרכזיה אשר מחוברת לענן נתונים, ומלבד ביצוע כל הפעולות של מרכזיה פיזית, היא גם יכולה להתחבר למיילים, למחשבים ולפקס של המשרד.

המרכזיה בענן מספקת שרות המאפשר מתן כל שרותי המרכזייה שהלקוח היה רגיל אליהם, עם תוספת תכונות רבות ללא צורך ברכישה והתקנת מרכזייה באתר הלקוח.
השרות כולל הכל, כך שאין צורך ברכישת קווים ואחזקה ובעלויות נמוכות כך שיש חיסכון רב בעלויות התקשורת.
ניהול עסקי חכם, מתקדם, נכון, ידידותי, חסכוני וגם משתלם.

חיסכון בזמן

passage-of-time.png

הזמן שלך שווה כסף, התמקדות בייעול העסק וניהולו השוטף תוך בקרה על תהליכים ומשימות

חסכון בכסף, עלייה ברווחיות

profit.png

לא רק לחסוך במקום פיזי, אלא גם לצמצם את ההוצאות בטווח הקצר והארוך כל שירותי המרכזייה כלולים בדמי השימוש, אין צורך ברכישת מרכזייה, קווים ושירותי תמיכה

בכל מקום ובכל זמן

24-hours.png

גישה מאובטחת, נוחה ומהירה מכל מכשיר המחובר לאינטרנט בכל מקום בעולם

שמירה על הסביבה

sapling.png

הגישה לענן מאפשרת לנו להיפרד מהניירת ולחסוך מקום במשרד ובמחסן 

businessman-ready-make-phone-call.jpg

IP מרכזית 

passage-of-time.png

חיסכון בזמן

הזמן שלך שווה כסף, התמקדות בייעול העסק וניהולו השוטף תוך בקרה על תהליכים ומשימות

profit.png

חסכון בכסף, עלייה ברווחיות

לא רק לחסוך במקום פיזי, אלא גם לצמצם את ההוצאות בטווח הקצר והארוך כל שירותי המרכזייה כלולים בדמי השימוש, אין צורך ברכישת מרכזייה, קווים ושירותי תמיכה

24-hours.png

שירותי טלפוניה מתקדמים 

גישה מאובטחת, נוחה ומהירה מכל מכשיר המחובר לאינטרנט בכל מקום בעולם

quality.png

שיפור תדמית העסק

הגישה לענן מאפשרת לנו לומר שלום לניירת ולחסוך מקום במשרד ובמחסן 

הפתרון המושלם לעסק - בעסקים רבים מעוניין המנהל או בעל העסק בהתקנת מרכזייה, על מנת לייעל ולשפר את הפתרונות שהעסק יכול להציע בתחום התקשורת. המרכזייה מאפשרת לכל אחד בעסק לקבל שלוחה משלו, כך שאנשים במקומות שונים יכולים לתקשר בקלות ויעילות ביניהם, ובו בזמן שומרת על האופציה של מקור חיצוני להתקשר אל העסק.

מרכזיית ה- Internet Protocol, או IP, הופכת לנפוצה יותר ויותר, גם בעסקים וגם במשקי הבית הפרטיים. התקשורת יעילה, מהירה ומותאמת לעסק אישית. המרכזייה תורמת לשיפור הארגון והעלאת יעילותו.

מרכזיות IP לא פועלות על בסיס התקשורת הקווית כמו המרכזיות הדיגיטליות, אלא הן פועלות על בסיס הפס הרחב. כלומר המרכזייה כולה פועלת בעזרת תשתית האינטרנט במקום העבודה.

זוהי תשתית הרבה יותר גדולה, וניתן להעביר עליה הרבה יותר מידע – ואכן המרכזיות מנצלות זאת.

בעזרת מרכזיות ה- IP אתם יכולים לקבל שירותי טלפוניה מתקדמים במיוחד, חיבור לתשתית סלולרית, הפקת דו"חות על שיחות, הקלטת שיחות, חיבור למערכות בקרה ודוא"ל, העברה מהירה יותר לשלוחות שונות במקום העבודה ללא תלות במיקום גאוגרפי, וכיו"ב. המרכזיות הללו חשוב לציין, מתאימות לעסקים מגוונים מאד, והן גם נוחות מאד להרחבה ולשינוי, בניגוד למרכזיות הדיגיטליות.

closeup-office-wired-telephone.jpg

מרכזיות דיגיטליות– מרכזיה טלפונית 

היתרון במרכזיות הדיגיטליות הוא בעיקר בפשטות התפעול שלהן. הן עובדות בצורה נהדרת עם כמעט כל ציוד קיים של טלפונים, ועובדת על בסיס התקשורת הקווית שממילא קיימת בעסק. עיקר היכולות שלהן הן בסידור של השלוחות השונות ומתן שירותי ניתוב שיחות, דרך מספר טלפון אחד שמוצג כלפי חוץ. גם המחיר שלהן הוא נוח מאוד, ומתאים לעסקים קטנים.