בעלי מרכזייה ?

הצטרפו אלינו ותפסיקו לשלם בעבור הקווים

מרכזייה חכמה ומאובטחת בענן המותאמת לצרכים ולדרישות המשתנות בעסק שלך

במהלך השנים האחרונות, חלה עליה משמעותית של כמות בתי העסק שעוברים להשתמש במרכזיה וירטואלית.
מרכזיה וירטואלית הינה מרכזיה אשר מחוברת לענן נתונים, ומלבד ביצוע כל הפעולות של מרכזיה פיזית, היא גם יכולה להתחבר למיילים, למחשבים ולפקס של המשרד.

המרכזייה בענן מספקת שרות המאפשר מתן כל שרותי המרכזייה שהלקוח היה רגיל אליהם, עם תוספת תכונות רבות ללא צורך ברכישה והתקנת מרכזייה באתר הלקוח.
השרות כולל הכל כך שאין צורך ברכישת קווים ואחזקה ובעלויות נמוכות כך שיש חיסכון רב בעליות התקשורת.

111.png

מרכזייה עם שירות ברמה גבוהה מאפשרת לך התמקדות מלאה בעסק שלך

מערכת מרכזיה מלאה, בתוספת אפשרויות נוספות

מאפיינים

ייעלו את תהליך העבודה שלכם

שיחות בו זמנית ללא הגבלה

המרכזייה אינה מגבילה את כמות השיחות בארגון במקביל. תוכלו לטפל בכמה שיחות נכנסות ויוצאות שתרצו, הכל בו- זמנית.

API

שילוב המרכזייה עם המערכות החיצוניות בארגון. בעזרת האינטגרציה בין המערכות תוכלו לייבא ולייצא אנשי קשר ולהוריד באופן קבוע היסטוריית שיחות טלפון, הזמנות, כרטיסים וכו'

אנשי קשר משותפים

ריכוז כל אנשי הקשר ברשימת אנשי קשר אחת. האינטגרציה של המערכת תעזור לכם לייבא אנשי קשר ממספר מקורות שונים אל המרכזייה ובכך זרימות העבודה של הארגון תהפוך ליעילה עוד יותר.

מספרים בינלאומיים

מספרים בינלאומיים (עם קודים גיאוגרפיים או לא גיאוגרפיים) מיותר מ-140 מדינות. מספרי טלפון מקומיים מאפשרים ללקוחות מחו"ל להתקשר לחברה בתעריפים מקומיים רגילים או ללא תשלום.

נתב שיחות IVR

יצירת תפריט קולי מרובה רמות ניתוב (IVR) כדי להדריך את המתקשר בין האפשרויות השונות בארגון. תוכלו לוודא שהמתקשרים מופנים למחלקה, לסוכן או לקבוצת סוכנים הנכונים ושהם מקבלים מידע רלוונטי באמצעות הודעות מותאמות אישית.

הקלטת שיחות

הקלטה אוטומטית של כל השיחות. לאחר סיום השיחה תוכלו להאזין להקלטת השיחה ישירות מדפדפן האינטרנט בכל זמן ובכל מקום. שפרו את האינטראקציות עם לקוחותיכם על ידי ניטור השיחות של הצוות בארגון.

אינטגרציות פשוטות

ניתן בקלות לשלב את המרכזייה בענן עם כלי ה-CRM, המסחר האלקטרוני או HelpDesk. הסוכנים בארגון יוכלו לראות את כל נתוני הלקוחות במקום אחד. פתרון זה יבטיח שתוכלו לספק שירות טוב ומהיר יותר.

סטטיסטיקת שיחות

מעקב אחר הביצועים של המוקד הטלפוני בארגונכם בזמן אמת. נתונים סטטיסטיים מורכבים על שיחות, סוכנים ותורי שיחות הכל במקום אחד. תוכלו לקבל החלטות חכמות על סמך נתונים רלוונטיים.

פתרון המרכזיה מבוססת הענן שלנו יעזור לך לייעל את זרימות העבודה הארגוניות ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלך.
טלפוניה VoIP, מספרים מקומיים ובינלאומיים ללא הגבלה, מערכת הכל באחד ותכונות ואינטגרציות רבות, ללא צורך בהתקנות מורכבות או חומרה ושרתים מיוחדים.

 
colleagues-giving-fist-bump.jpg

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הפרטים נשלחו בהצלחה

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube