אחזקה
לחברתנו התמחויות רבות בשירותי אחזקה ותמיכה למרכזיות טלפוניות וציוד מחשוב ורשתות תקשורת מחשבים.
אנחנו מתחייבים למתן שרות תוך הגדרת SLA ועמידה בזמני תגובה בהתאם לסיכום עם לקוחותינו.
תמיכה
ישנה חשיבות גבוהה מאוד לשירותי מחשוב לעסקים בימנו. אין כיום כמעט אף עסק בישראל, אשר לא תלוי במערכות המחשוב שלו. כל עסק נעזר בתשתיות המחשוב למטרות שונות – לנהל רשימת מלאי, לבצע מעקב אחרי עובדים, לבצע ניהול לוגיסטי לעסק, לבצע בקרת איכות, ויש עוד שימושים רבים למערכות הללו.
עם זאת, כיצד אפשר בכלל ליהנות מכל הכלים הטכנולוגיים הללו? השיטה הטובה ביותר, היא לפנות לחברה שמציעה שירותי מחשוב לעסקים שלכם.
כלומר – לפנות בעצם לשירותי מיקור חוץ.
כך, במקום שאתם תצטרכו לתחזק בעצמכם צוות טכנאי במשרה מלאה ולהגדיל סתם כך את כוח האדם בחברה – אתם פונים לחברה חיצונית, שמגישה לכם עזרה בכל מה שצריך.
מחפשים את החברה שתוביל אתכם לשביל הזהב?
אנחנו נשמח לספק עבורכם את כל פתרונות המחשוב המתקדמים והטובים ביותר עבור העסק שלכם.
לחברתנו ניסיון רב בתחום, ויכולת לספק תמיכה לעסקים בכל רמה, עם פתרונות תקשורת ומחשוב קלים ומתקדמים כאחד.
בידיהם של המקצוענים בלבד- המחשב הינו חלק מהותי מיום עבודה שגרתי. כאשר הוא איננו עובד, או שמא תשתית האינטרנט קורסת – מדובר במצבים הדורשים תיקון מקצועי ומיומן.
תזכו לשירותי מחשוב בעסקים שלכם – תוך אחריות ומקצועיות בלתי מתפשרת.
שרותי מחשוב בענן
שירותי מחשוב ענן הם פתרון מושלם לעסקים קטנים ובינוניים. במודל הזה השרת המרכזי נמצא במקום רחוק ומאובטח, אך בעל העסק ממשיך לשלוט על הנעשה מתוך המחשב עצמו. שירותי מחשוב לעסקים מן הסוג הזה כוללים מגוון רחב של פונקציות ענן מתקדמות:
תוכנות לניהול מלאי.
בקרת כניסה ושעות עבודה.
תוכנות אופיס.
דואר אלקטרוני.
גיבוי למסמכים חשובים.
תחנות עבודה.
שרתים וירטואליים.
הענן זמין מכל מחשב ובמשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעל העסק מקבל במסגרת השירות תמיכה טכנית מסביב לשעון והוא מחליט על חלוקת הרשאות. בעזרת שירותי מחשוב ענן ניתן לא רק לחסוך במקום פיזי, אלא גם לצמצם את ההוצאות בטווח הקצר והארוך. זהו שירות דינאמי וגמיש שעובר שינויים בזמן אמת בהתאם לצרכי העסק. בזכות שירותי ענן מפסיקים בעלי עסקים להיות משועבדים לשרת ספציפי והם יכולים לשדרג את התוכנה במהירות וביעילות.